Fotoprojekt- Vi som bor i NV Skåne

Susanna är nr 4 ut i mitt fotoprojekt- "Vi som bor i NV Skåne" och hon var ett riktigt energiknippe!
Född och uppvuxen i Bjuv (knappt varit utanför 50-skyltarna enligt henne själv) och var jobbar hon då? 
Jo givetvis på Findus! :)

Jag och min praoelev Hanna åkte därför till just Findus för att prata med och fotografera Susanna. Där fanns en lång korridor med ett riktigt bra ljusinsläpp och denna korridoren springer Susanna dessutom i dagligen fram och tillbaka mellan kontor och produktion. Därför passade den extra bra att använda som "fotostudio".

Det känns att Bjuvsbon Susanna är stolt över Findus och sin ort. Tryggheten och gemenskapen är inget hon byter ut i första taget.

Vill du vara med i mitt fotoprojekt eller känner du någon som kan vara intresserad? Bor du i Båstad, Höganäs, Klippan, Landskrona, Perstorp, Svalöv, Åstorp eller Örkelljunga? 
(Bjuv , Helsingborg, Ängelholm är redan klara)

Hör av er till mig Fotograf: Ateljé Lena Evertsson, lena@ateljelena.se




Fotograf Ängelholm, Fotograf Skåne, Fotograf Sverige

Etiketter: , , , , , , , ,