Fotoprojekt

Jag har sagt det innan och säger det igen, att fotografera porträtt är verkligen något som ligger mig varmt om hjärtat.
Just därför skapade jag detta fotoprojektet "Vi som bor i NV Skåne". Här får jag fotografera som jag vill och genom mina bilder visa människorna jag möter.
Claudia träffade jag i ett blåsigt Borstahusen som hon själv hade valt och där hon trivs (även om det då oftast kanske är lite varmare). :)
Hon är student på Procivitas i Helsingborg och är en sprudlande, pratglad och bubblig tjej. Jag slås över hur oerhört smart och medveten hon för att vara 18 år. 
Jag blir också glad över hennes positiva bild av Landskrona!
Kanske ska flytta dit?


Fotograf, ateljé Lena, portrattfotograf, fotoprojekt, vi som bor i nv skane, angelholm, helsingborg, landskrona, malmo, sverige

Etiketter: , , , , , , , , , ,