God Jul & Gott Nytt År

Så kom julen även detta året!
Även om vädret inte är speciellt juligt här nere i Skåne så hjälper pepparkakor och glögg alltid till! :)

Som tur är hann jag fotografera lite snölandskap förra vintern och kan därför bjuda på en julhälsning ändå som tack för ett helt fantastiskt 2013!

Jag brukar sällan fotografera natur och landskap men denna tidiga morgon förra året kunde jag inte motstå att stanna bilen i vägkanten och plocka fram kameran. Solen tittade fram och det ångade från Rönneå samtidigt som snön gnistrade. Magiskt!

Nästa år händer en hel del spännande saker, bl a kommer ni att få ta del av en helt ny hemsida! Och givetvis mängder med spännande fotograferingar! Detta året har jag haft de finaste brudparen man kan tänka sig, härliga familjer och en hel del företag som jag fotat för som jag inte har visat här. Jag älskar också alla härliga människor som jag fått träffa och fotografera både i form av författarporträtt och i mitt projekt "Vi som bor i NV Skåne". Så glad att jag gör det jag älskar och nästa år ska jag göra ännu mer av det som jag verkligen brinner för, nämligen berätta historier med bilder! En reporter som såg mina bilder berättade att det syntes att jag tyckte om människorna som jag fotograferade och det är den finaste komplimang jag kan få!

God Jul & Gott Nytt År från mig!




Ateljé Lena Photography, fotograf, angelholm, helsingborg, malmo, sweden, fotograf skane, portratt, brollop, lifestyle, foretagsportratt



Etiketter: , , , , ,